Onze stichting streeft naar verbetering van het klimaat door middel van educatie en actie. Wij geloven dat door samen te werken en door onze stem te laten horen, we een verschil kunnen maken in de strijd tegen klimaatverandering. Wij zijn een groep enthousiaste en vastberaden individuen, verenigd door onze passie voor de planeet en onze toewijding aan een duurzame toekomst.

ALTAS wil transparant zijn in haar doelen en activiteiten. Daarom worden regelingen omtrent vergoedingen, financiële jaaroverzichten en andere beleidsmatige zaken openbaar gemaakt en gepubliceerd om deze webpagina.

Beleidstukken

Voor ALTAS is transparantie belangrijk. Hierom worden onze beleidsstukken gepubliceerd. Voor vragen of opmerkingen over deze stukken kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier of door een mail te sturen.

Het financiële jaaroverzicht 2022 bevat de balans, het resultaat en een toelichting hierop. Een samenvatting in een cijfers van 2022.

In het bestuursreglement vind u de regels waaraan het bestuur zich dient te houden.

Het beleidsplan, de plek voor de doelen en behaalde resultaten
van ALTAS. Hierin wordt beschreven hoe ALTAS de haar doelstelling wil gaan bereiken.

Als u meer te weten zou willen komen over de vergoeding die het bestuur en onze vrijwilligers ontvangen, bekijk dan onze honoreringsregeling.

Indien u periodiek een donatie doet aan Stichting ALTAS via automatisch incasso en deze wilt stopzetten kunt u hier de stappen vinden die u hiervoor moet ondernemen.

Scroll naar boven